Comunicau 7 de payares de 2021

Comunicau.

LA CONSULTA POPULAR ESTATAL MONARQUIA O REPUBLICA SEDRA`L 14 DE MAYU DE 2022.

La plataforma estatal consulta popular monarquia o republica alcordo n`una asamblea presencial cellebrada esta mañana en madrid convocar la consulta estatal el 14 de mayu de 2022.

Nes sociedaes democratiques los pueblos deciden so toles cuestiones importantes que-yos peten, ente elles la forma del estau y de gobiernu. la mayoria la poblacion d´anguaño nun tuvo la oportunida de votar la costitucion de 1978, pero quien pudo facelo, nun tuvo la opcion d`elexir ente monarquia o republica. n`áquelli momentu nin depues pudimos decidir.

La plataforma consulta popular estatal monarquia o republica costituyose en madrid n´ochobre de 2019, col oxetivu de puxar ya organizar la consulta estatal. ye un espaciu xunitariu, ampliu y plural, integrau por organizaciones politiques, sindicales y sociales; plataformes que desendolcaron consultes seutoriales ( universidaes) o territoriales y por gran parte del movimientu republicanu.

La plataforma estatal cellebro ya nueve asamblees: cuatru presenciales y cincu telematiques. nes primeres aprobaronse´l nomau a la consulta, la guia tramites pa la costitucion de meses de votacion ya´l protocolu pa la xornada de votacion. punxose en furrulamientu una paxina web y los canales de distintes reres sociales. asina mesmo costituyeronse cuatru grupos de trabayu estatales ( estension,organizacion y lloxistica, comunicacion y asuntos llegales) que son los que desendolquen les diferentes tarees a desendolcar.

La fecha d´aniciu puesta pa facer la consulta popular estatal foi´l 9 de mayu de 2020, fecha que tuvo que ser aplazada pola situacion de pandemia qu´impidio hasta agora que podiera plantegase la cellebracion de la consulta nes condiciones afayaices.

L´asamblea del 7 de payares amas de fixar la fecha definitiva de la consulta, actualizo los documentos aprebaos n´anteriores alcuentros, ampliaronse los grupos de trabayu estatales y aprobo un plan d´aicion estatal pa la difusion ya estension de la consulta.

Durante esti mes la plataforma dirixira al conxuntu organizaciones, sindicatos y movimientos sociales partidarios de que la ciudadania puea manifestase llibremente y pronunciase so la forma del estau, pa convidales a participar na preparacion y desendolque de la consulta.

Tres d esti periodu de pandemia qu´afeuto en mayor o menor midida a tola ciudadania, volvemos a entamar les xeres y el camin hacia la consulta popular estatal, que sedra una gran xornada de democracia participativa y un actu democraticu de llibre espresion popular, nel que podremos votar y pronuncianos so la forma del estau, monarquia o republica.

7 de payares de 2021.