Plataforma Consulta Popular Estatal Monarquía o República.

Estimaes compañeres y compañeros

Dende ‘ l grupu cordinacion de la plataforma consulta popular estatal monarquía o republica queremos agradecevos públicamente la vuesa inapreciable participación y collaboracion que fizo posible ‘l fechu de la mesma.

El resultau avala l ‘ esfuerciu fechu, les 719 meses de votacion, les más de 4000 persones voluntaries y les 83.469 persones que votaron supon una importante xornada de participación democrática y de llibre espresion popular, na que la xente amoso amas la so gayola y responsabilida por poder pronunciase so la forma d ‘ estau. Y too ello fecho ensin recursos y casi ensin asoleyamientu mediáticu.

La plataforma estatal cumplió el so oxetivu de cellebrar una consulta popular na que la ciudadanía que quiere podiera pronunciase llibremente si la forma d ‘ estau, monarquía o republica, y desendolcandose cola absoluta normalida democrática.

Pola nuesa parte nun queda más que deseavos lo meyor, declarar definitivos los resultaos publicaos y dar por finada la consulta.

Munches gracies y salu pa toos y toes

Resultaos 14 de mayu de 2022
Comunicau 15 de mayu de 2022

Llamau

CONSULTA POPULAR ESTATAL MONARQUÍA O REPÚBLICA
14 de mayu de 2022

Nes sociedaes democrátiques los pueblos deciden so toles cuestiones que-yos peten, ente elles sobro una de les importantes, la forma del Estau. La mayoría la población d¨anguaño nun tuvo oportunida de votar la Costitución de 1978; pero quien sí pudo facelo, nun tuvo la opción d elexir so la forma d Estau, ya que foi robau del alderique na llamada Transición democrática. Nin n aquel momentu nin dempues pudimos decidir.

Per eso, numberoses organizaciones y colleutivos costituyimos una Plataforma xunitaria, amplia y plural pa emburriar una Consulta Popular Estatal Monarquía o República y que la ciudadanía puea pronunciase so una d estes dos opciones.

Somos coscientes qu esta Consulta nun podrá tener un caráuter vinculante, pero ye una vía d espresión, participación ciudadana ya un actu democráticu col qu amás, exercemos el nuesu drechu a decidir so tolo que nos esmolez.

Sedrá l 14 de mayu de 2022 y pues participar n esta xornada votando, pero la to participación puee dir muncho más allá: asoleyando la Consulta, formando parte los espacios xunitarios territoriales qu emburrien la Consulta y asoleyando la costitución de les meses de votación. Tienes tola información na páxina web

El prósimu 14 de mayu va ser una gran xornada de participación democrática y llibre espresión popular na que podremos votar si queremos Monarquía o República.

ASOLEYA, EMBURRIA, ORGANIZA, PARTICIPA

¡VAS DECIDILO!