Lo ponemos en catalán porque la noticia en la prensa era en catalán

Publicat per somgranollers.cat el 19/02/2022

La Plataforma Consulta Popular Monarquia o República, que s’està organitzant arreu de l’estat, es va presentar divendres Granollers.

Kevin Hernández, en nom del grup local de la plataforma, recordava que “la majoria d’espanyols no hem votat la Constitució, i els que sí que ho van fer no van poder triar quin model d’estat volien”. També Antonio López, coordinador de la plataforma a la comarca, insistia que és important participar d’aquestes consultes populars. “No es tracta d’entrar en el debat de si la república ha de ser catalana, espanyola o confederal, sinó que és una consulta que interpel·la a tothom per crear consciència democràtica i per expressar el model d’estat que volem”.

López explicava que actualment ja hi ha grups de persones disposades a organitzar la consulta a Granollers, Mollet, les Franqueses, Parets, Montornès i Canovelles, a més de Sentmenat, Polinyà i Santa Perpètua de Mogoda, entre d’altres. En aquest sentit, afirmava que l’objectiu és arribar al màxim de pobles possible, i feia una crida a persones de tota la comarca perquè s’impliquin en l’organització de la consulta al seu poble.

Veure-ho sencer a somgranollers.cat

L'adreça electrònica no es publicarà.