Objectius i tasques dels grupos de treball estatals

L’objectiu general dels quatre grups de treball estatals és, a més de difondre i impulsar la Consulta, posar a la disposició de tots els territoris, organitzacions, col·lectius i persones la informació necessària sobre: models de documents i sol·licituds, assumptes legals, materials i recursos necessaris per a la realització de la Consulta Popular Estatal Monarquia o República.

EXTENSIÓ

Objectiu

• Estendre la Consulta Estatal al major nombre de territoris, sectors, organitzacions, col·lectius i moviments socials.

Tasques

• Contactar amb les organitzacions, col·lectius i MMSS que puguin estar interessats perquè se sumin i promoguin la Consulta Estatal.
  • Promoure plataformes unitàries per a l’organització de la Consulta en els diferents territoris. En cas que en un territori no es constitueixi l’espai unitari, impulsar la coordinació entre les diferents organitzacions i col·lectius que promoguin la constitució de taules de votació.
  • Mantenir un cens actualitzat dels territoris, organitzacions i col·lectius que formen la Plataforma Consulta Popular Estatal.

ORGANITZACIÓ

Objectiu

• Organitzar la informació sobre els mitjans, recursos i logística per al millor desenvolupament de la Consulta Estatal.

Tasques

• Informació sobre el preu dels materials per a la realització de la Consulta: urnes, etc.
  • Informació sobre preus de mitjans de propaganda: cartells impresos, xapes, etc.
  • Organització del centre logístic del recompte, en coordinació amb el grup de Comunicació: crear una aplicació de mòbil (app) per a la recollida estatal de dades i difusió dels resultats.

COMUNICACIÓ

Objectiu

• Difondre la Consulta per tots els mitjans, canals i xarxes possibles per a arribar al major nombre de persones.

Tasques

• Disseny de la imatge corporativa unitària de la Consulta Estatal: logo, etc.
  • Disseny dels materials gràfics de la Consulta: cartells, imatges, etc.
  • Relacions amb els mitjans de comunicació.
  • Les plataformes territorials tindran especialment en compte als mitjans locals.
  • Gestionar la pàgina web de la Plataforma Estatal.
  • Realitzar el llistat general de les taules de votació (pàgina web).
  • Les dades de les taules (província, municipi, adreça i horari) ho enviaran al correu mesasvotacion14mayo@plataformaestatalmonarquiaorepublica.org les persones coordinadores d’informació de cada taula.
  • Creació d’un canal informatiu de la Plataforma estatal en Telegram.
  • Gestionar els diversos canals i xarxes: Twitter, Facebook, Instagram, etc.
  • Planificació d’accions (campanyes) unitàries estatals en determinades dates: ciberacciones en Twitter, repartiments de propaganda, etc.

ASSUMPTES LEGALS

Objectius

• Guies/protocols d’informació i models de documents per al desenvolupament de la Consulta.
  • Assessorament jurídic.

Tasques

• Guies de tràmits per a la constitució de les taules de votació.
  • Protocol per a la jornada de votació.
  • Model de comunicació als Ajuntaments.
  • Model de comunicació a les Subdelegacions provincials del Govern.
  • Model d’Acta de Votació.
  • Model de Fulla de Recompte de Vots.
  • Model de papereta de votació.
  • Model de Fulla de Dades Estadístiques: codis postals, tram d’edat i gènere.

Cada grup de treball estatal podrà triar una o dues persones per a les tasques de coordinació pel temps que el grup decideixi.

Plataforma Consulta Popular Estatal Monarquía o República

Objectius i tasques dels grupos de treball estatals