Informació bàsica de la Consulta

CONSULTA POPULAR ESTATAL MONARQUIA O REPÚBLICA

14 de maig de 2022

INFORMACIÓ BÀSICA DE LA CONSULTA

En les societats democràtiques els pobles decideixen sobre totes les qüestions que els concerneixen, entre elles sobre una de les importants, la forma d’Estat. Per això, nombroses organitzacions i col·lectius constituïm una Plataforma unitària, àmplia i plural per a impulsar una Consulta Popular Estatal Monarquia o República i que la ciutadania pugui pronunciar-se sobre una d’aquestes dues opcions.

> Aquest és la Crida a la Consulta

> Tens tota la informació sobre la Consulta en la pàgina web

> En la pàgina web es publicaran tots els punts/taules de votació de la Consulta. Per a això has d’enviar, al més aviat possible, al correu Taules votació 14 de maig les dades de les taules: província, municipi, adreça, horari i nom, telèfon i correu de la persona coordinadora de la taula de votació.

> Aquí tens una Guia del que cal fer per a constituir taules de votació

> I aquest és el Protocol per a la jornada de votació

> Si vols que difonguem actes i convocatòries de la Consulta en el teu territori envia’ns la informació/cartell al correu Actes i Convocatòries

Pots participar en la Consulta Monarquia o República votant, però la teva participació pot anar molt més allà: difonent la Consulta, formant part dels espais territorials unitaris o col·laborant amb els col·lectius que impulsen la Consulta i promovent la constitució de les taules de votació.

El pròxim 14 de maig serà una gran jornada de participació democràtica i lliure expressió popular en la qual podrem votar si volem Monarquia o República.

Informació bàsica de la Consulta

DIFON, IMPULSA, ORGANITZA, PARTICIPA