Plataforma Consulta Popular Estatal Monarquía ou República.

Contador para o día 14 de maio de 2022

Meses
Días
Horas
Minutos
Segundos

Canarias

Meses
Días
Horas
Minutos
Segundos

Na páxina web vanse publicar todos os puntos/mesas de votación da consulta. Para isto tes que enviar, o antes posible, ao correo Mesas votación 14 de maio os datos das mesas: provincia, municipio, enderezo, horario e nome, teléfono e correo da persoa coordinadora da mesa de votación.

CHAMAMENTO

CONSULTA POPULAR ESTATAL MONARQUÍA OU REPÚBLICA

Nas sociedades democráticas os pobos deciden sobre todas as cuestións que lles concirnen, entre elas sobre unha das importantes, a forma de Estado. A maioría da poboación actual non tivo oportunidade de votar a Constitución de 1978; pero quen si puido facelo, non tivo a opción de elixir sobra a forma de Estado, xa que foi furtado do debate na chamada Transición democrática. Nin naquel momento nin posteriormente puidemos decidir.

Por iso, numerosas organizacións e colectivos constituímos unha plataforma unitaria, ampla e plural para impulsar unha consulta popular estatal Monarquía ou República e que a cidadanía poida pronunciarse sobre unha destas dúas opcións.

Somos conscientes de que esta Consulta non poderá ter un carácter vinculante, pero é unha vía de expresión, participación cidadá e un acto democrático co que, ademais, exercemos o noso dereito a decidir sobre todo o que nos incumbe.

Será o 14 de maio de 2022 e podes participar nesta xornada votando, pero a túa participación pode ir moito máis alá: difundindo a Consulta, formando parte dos espazos unitarios territoriais que impulsan a creando e promovendo a constitución das mesas de votación. Tes toda a información na páxina web.

O próximo 14 de maio vai ser unha gran xornada de participación democrática e libre expresión popular na que poderemos votar sobre se queremos Monarquía ou República como forma de Estado.

DIFUNDE, IMPULSA, ORGANIZA, PARTICIPA

Ti DECIDES!